יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

כמה חשוב נושא המיתוג העסקי בעסק שלך?

מיתוג עסקי - מיתוג עסקים

בוודאי לאחרונה אתם שומעים רבות על המושג מיתוג עסקי, אך לא באמת מצליחים להבין במה בדיוק מדובר ומדוע זה כל כך חשוב. 
מיתוג עסקי
מיתוג עסקי- השקעה לטווח ארוך

ובכן, הליך מיתוג עסקים הינו הליך אשר מטרתו היא יצירת בידול של העסק מהמתחרים שלו והענקת יתרון אשר יסייע לו להתמודד מול התחרות הגואה בשוק בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר קלה. חברת קליינטורה, אשר מעניקה שירותי מיתוג למגוון רחב של עסקים, עובדת גם עם עסקים חדשים שטרם החלו לפעול, וגם עם עסקים קיימים אשר נקלעו לקשיים ומבינים כי הדרך לצאת מהם היא לחדש את המיתוג של העסק ולהפוך אותו להרבה יותר מקצועי והרבה יותר מושך.

למאמרי מידע מקצועיים בנושא מיתוג עסקי לחץ כאן
לאתר קליינטורה לחץ כאן
ליצירת קשר לחץ כאן

למי מתאימים שירותי מיתוג עסקי?

כאמור, שירותי מיתוג עסקי מתאימים לכל עסק ועסק – גם עסקים אשר נמצאים בתחילת דרכם וגם עסקים אשר כבר פועלים בשוק אך נקלעו לקשיים ולא מצליחים להתמודד היטב אל מול המתחרים. כיום משתמשות בשירותי חברת קליינטורה מגוון רחב של חברות מובילות כמו חברות הייטק, מסעדות, אולמי אירועים, חברות עיצוב ואדריכלות ועוד מגוון רחב של חברות שונות. כל חברה זוכה לקבל ניתוח מקיף של השוק בו היא פועלת ומיתוג המתאים למצב השוק, לקהל היעד וכמובן, למטרה של החברה ולמסרים אותם היא מעוניינת להעביר. כמובן, כדאי לפנות לשירותי מיתוג עסקים מוקדם ככל האפשר ולא לחכות לקשיים שיגיעו אלא להתחיל מההתחלה עם יתרון גדול מעל כולם.

מה כולל מיתוג עסקי?


השלב הראשון בהליך מיתוג עסקי הוא סקירת שוק ובחינת המתחרים. בהתאם לכל הנתונים המתקבלים בונה הצוות את המיתוג המתאים, הליך הכולל בחירה של צבעים, פונטים, סלוגן ועוד. לאחר מכן מתחילים לבצע את המיתוג על מוצרי החברה, בעיצוב הסניף, בפרסומות ושלטי חוצות, אתרי אינטרנט ועוד. כמובן, מדובר בהליך לא קצר שחייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע בתחום ולכן לא כדאי להתפשר ולפנות אל חברת קליינטורה אשר מבצעים את העבודה הזו כבר שנים רבות ויכולים להעניק לכל עסק את המיתוג הנכון והמתאים לו ללא כל בעיה ובצורה הטובה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה